zabawy z arp

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 11:08:46 CEST

On Sun, Apr 17, 2005 at 08:40:04PM +0200, Tomasz Witek wrote:

> To bedzie dzialac.
>
> U mnie w sieci wyczuli ze tak robie. wiec sobie ustawiali.
> teraz generuje. Tak jest lepiej (?) mniej regolek iptables :)
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Co do powyższego "generuję" - mam
rozumieć, że generujesz losowe wpisy przy każdym restarcie arpa? Wygląda
na dobrą metodę, chociaż w sieci o której piszę użytkownicy na pewno nie
potrafią i raczej nie potrzebują zmieniać MACów.

Dodaję w takim razie do pldconf i może uzupełnię o generowanie
losowych MACów.

Karol