XP home - smb udziały administratorskie - co zamiast??

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 19 Kwi 2005, 02:56:31 CEST

 mam pytanko biorąc pod uwagę ze XP HOME nie współpracuje sieciowo
dobrze po smb (automatyczne logowanie jako gość), wiec łączenie sie z
nim z serwera do udziałów administratorskich po smb w celu backupu
odpada, jakies inne OpenSource propozycje macie by to obejść?? rsync?
scp? coś innego???
Coś co działa na prawach systemu jako usługa najlepiej.
zależało by mi zeby backup był raczej z serwera inicjowany a nie ze
stacji roboczej.
--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl