zabawy z arp

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 13:46:59 CEST

On Wed, 20 Apr 2005, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> którego router ignoruje bo nie pasuje para mac<->ip, którą ma w
> tablicy.

Ups a jednak w innym środowisku na vanilla kernel odpowiedział, tyle
dobrze że switch (DES 1008D) jednak nie potraktował tego jak broadcast w
tym przypadku i nie przerzucił odpowiedzi na mój port.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl