[OT] Jaka karta gigabit?

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 14:01:38 CEST

On Mon, 18 Apr 2005 pbern w pbern.biz wrote:

> Dlaczego?
> mam plyte intela 2x xeon, i karta intela onboard 1gb i dziala to idealnie.

Ja to samo, płyta intela z p4 i dwoma interfejsami intela 1Gbit i od 4
miesięcy bzeproblemowo (jeśli nie liczyć początkowych problemów z
catalystem i runts'ami) przepływa przez to mniej więcej 100Mbit.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl