mysql i polaczenia zdalne

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 16:22:43 CEST

Jarek Poplawski wrote:

> Cenne spostrzeżenie, ale mimo to mysqld nie powinien przerywać
> działania z opisanymi błędami, a co najwyżej zabronić dostępu.
> Więc może coś jeszcze?

troszke wiecej moich opinii na ten temat poszlo na devel, ale nie bardzo
sie ktokolwiek zainteresowal. tez uwazam, ze powinien zabronic
polaczenia, walnac jakis komunikat, ale nie segfaultowac...

i to rozne wersje. jest moze cos konkretnego co Cie inetersuje ? bo ja
za bardzo w kodzie nie pogrzebie, nie znam c/c++ (czy w czym jest mysql
napisane). ewentualnie moge strace'a podeslac z tego wyczynu... :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email