Co wybrać ?

major_pain_WP major_pain w wp.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 22:27:42 CEST

Witam grupowiczy!

Mam takie pytanko, a w zasadzie potrzebuje rady.
Na jeden z przedmiotów ma przygotować projekt (napisać firewalla).
I nie bardzo wiem co wybrać. Chyba pierwsza rzecz która się nasuwa to
iptables, ale wiem że w OpenBSD jest cos takiego jak packet filter, a w
solarisie ip filter. Teraz mam pytanie które wybrać przy założeniu ze to
są moje początki z firewallami i żeby to poszło na PLD. Z tego co
wyczytałem na stronie projektu to ip filter był testowany na linuxie ale co z pf.
Jeżeli ktoś tego używa na linuxie (o ile to możliwe) to czy może
podzielić się odczuciami odnośnie działania.

Pozdrowienia,
 major_pain[]WP