Lirc with Leadtek WinFast 2000XP expert (rev 5)

Tomasz Narloch tomas.h w wp.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 01:16:54 CEST

Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> Pewnie nie uwierzysz (skoro pomyliłem się  co do tradycyjnego lirca
> - zdaje się, że pod tą samą nazwą było coś na starym bt878).
> W źródłach lirc_gpio winfast 2000xp stoi jak wół.
> Ale nie mam takiej karty, więc trochę strzelam.
> Do events potrzebujesz sterownika pt. evdev.
> Po jego załadowaniu twoja karta powinna pojawić się w
> /proc/bus/input/devices.
> Ponadto ir-common, ir-kbd-gpio.
> Tu są narzędzia do testowania:
> http://dl.bytesex.org/cvs-snapshots/input-20040421-115547.tar.gz
> Powinno być tam też trochę dokumentacji.
> [...]
skoro uzywasz lirc_serial , tzn uzywasz tego do pilota z karty TV ?
Chodzi mi o to czy ja moglym tez przez serial (choc to dziwne)
przeciez pilot ma czujnik ktory idzie do karty TV

Napisalem do list dyskusyjnych lirc i gosc mi narazie powiedzial abym
uzyl lirc_i2c zamiast lirc_gpio ale z tego nic sie nie udalo mi bo lircd
mowi ze nie ma urzadzenia pod  /dev/lirc.
To co mi niedlugo pozostanie to chyba dlubanie w kodzie sterownikow.... hehe

Pozdrawiam
Tomek