Lirc with Leadtek WinFast 2000XP expert (rev 5)

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Nie, 24 Kwi 2005, 21:15:22 CEST

Tomasz Narloch napisał(a):

> Mialem problem z wlaczeniem pilota aby dzilal przez lirca na Leadtek
> WinFast 2000XP expert
> i chyba przegoglowalem pół swiata az znalazlem notke ze  pilot na tej
> karcie dzialac nie bedzie przez /dev/lirc
> ale mozna jakos zrobic to przez (/dev/input/event0), lecz ja nie mam
> zielonego pojecia  jak to ruszyc wiec jezeli ktos umialby mi to troche
> przyblizyc bede wdzieczny

Pewnie nie uwierzysz (skoro pomyliłem się  co do tradycyjnego lirca
- zdaje się, że pod tą samą nazwą było coś na starym bt878).
W źródłach lirc_gpio winfast 2000xp stoi jak wół.
Ale nie mam takiej karty, więc trochę strzelam.
Do events potrzebujesz sterownika pt. evdev.
Po jego załadowaniu twoja karta powinna pojawić się w
/proc/bus/input/devices.
Ponadto ir-common, ir-kbd-gpio.
Tu są narzędzia do testowania:
http://dl.bytesex.org/cvs-snapshots/input-20040421-115547.tar.gz
Powinno być tam też trochę dokumentacji.
W /etc/sysconfig/lircd zmieniasz driver z default na input.
Więcej nie wiem - używam lirc_serial, nie wiem np. jak powinien wyglądać
/etc/lircd.conf,
czy w ogóle jest potrzebny, bo te sterowniki (ir-common, ir-kbd-gpio)
chyba mają charakterystykę sygnałów w binarkach.

--
WK