dmraid, ICH6R

Andrzej Augustynowicz andree w ds5.agh.edu.pl
Nie, 24 Kwi 2005, 18:59:43 CEST

Mam płytę z raidem biosowym ICH6R, korzystając ze spreparowanej płytki udało
mi się uruchomić raida. Jednak kiedy ten sam kernel co na płytce (2.6.11.5-3)
jest przeze mnie uruchamiany już bezpośrednio z macierzy, wówczas zaraz przy
ładowaniu jądra następuje restart komputera. (2 linijka po pojawieniu się
lilo)
Kiedy uruchamiam z jajka 2.4.29 uruchamia się normalnie i staje zaraz przy
init z braku sterowników (ale restartu nie ma)

Czy używa ktoś czegoś takiego i mógłby powiedzieć gdzie szukać przyczyny.
(dyski są na sata)

z góry dziękuję za pomoc
--
Andrzej Augustynowicz