Lirc with Leadtek WinFast 2000XP expert (rev 5)

Pon, 25 Kwi 2005, 09:36:35 CEST

Tomasz Narloch napisał(a):

> skoro uzywasz lirc_serial , tzn uzywasz tego do pilota z karty TV ?
> Chodzi mi o to czy ja moglym tez przez serial (choc to dziwne)

Nie - ja mam zdekompletowaną kartę - pilot jest niezależny - właśnie na
ttyS, a ty masz czujnik podłączany do karty.

> przeciez pilot ma czujnik ktory idzie do karty TV

właśnie

> ??????????

> Napisalem do list dyskusyjnych lirc i gosc mi narazie powiedzial abym
> uzyl lirc_i2c zamiast

Zapisz się raczej na
https://www.redhat.com/mailman/listinfo/video4linux-list

Tam znajdziesz ludzi od ir-common, ir-kbd itp. To nie są sterowniki lircowe.

> lirc_gpio ale z tego nic sie nie udalo mi bo lircd mowi ze nie ma
> urzadzenia pod  /dev/lirc.

Jak pisałem - do /etc/sysconfig/lircd - tam przestawiasz na driver input.
Urządzene, to będzie jakieś /dev/input/0, albo /dev/event0 - sorry - nie
używam jak pisałem, więc wiele więcej ci nie pomogę.

> To co mi niedlugo pozostanie to chyba dlubanie w kodzie
> sterownikow.... hehe

WK