dmraid, ICH6R

Łukasz Buczyńśki buczo w mfi.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 09:59:42 CEST

Andrzej Augustynowicz napisał(a):
> Mam płytę z raidem biosowym ICH6R, korzystając ze spreparowanej płytki udało
> mi się uruchomić raida. Jednak kiedy ten sam kernel co na płytce (2.6.11.5-3)
> jest przeze mnie uruchamiany już bezpośrednio z macierzy, wówczas zaraz przy
> ładowaniu jądra następuje restart komputera. (2 linijka po pojawieniu się
> lilo)
> Kiedy uruchamiam z jajka 2.4.29 uruchamia się normalnie i staje zaraz przy
> init z braku sterowników (ale restartu nie ma)
>
> Czy używa ktoś czegoś takiego i mógłby powiedzieć gdzie szukać przyczyny.
> (dyski są na sata)

> [...]
hm jeśli w 2.6 masz takie "jaja" to spróbuj na 2.4 dodać sobie moduły
odpowiednie w /etc/sysconfig/geninitrd w sekcji PREMODS (ata_piix,
sd_mod o ile dobrze pamiętam) i wygeneruj sobie initrd na nowo po tej
operacji geninitrd -v -f /boot/initrd 2.4.29-rev. Mi pomogło na ich5 ale
z jądrem 2.6 :)

--
Pozdrawiam,
Łukasz Buczyński