UPS raz jeszcze

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 28 Kwi 2005, 19:39:46 CEST

On Thu, 28 Apr 2005, Rafał Błażejowski wrote:

> Witam,
> jaki polecilibyście UPS na półgodzinne podtrzymanie zasilania dla systemu o
> łącznym poborze  mocy 300W (wartość średnia). Jak często się wymienia baterie
> w takich systemach i jaki (mniej więcej) procent ceny UPSa stanowi wymiana?
> będę wdzięczny za odpowiedź
na cos takiego to np APC Smart 1000.
Baterie wymienia sie wtedy, kiedy UPS zaraportuje ze sa zle,
czyli srednio po 3-4 latach (choc mi APC wytrzymal raz 5 lat).
Co do kosztow, to wychodzi tak, ze oplaca sie kupic uzywanego
UPSa bez baterii plus nowe baterie z gwarancja.
W takim APC praktycznie nie ma sie co popsuc, poza naturalnym
zuzyciem baterii.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-