problem z poldek/rpm - usuwanie zakładanie usera/grupy

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 29 Kwi 2005, 07:08:48 CEST

Dnia 28-04-2005, czw o godzinie 05:50 +0200, Michał Panasiewicz
napisał(a):

> problem scislej mówiąc dotyczy rpm-a a nie poldka

o ile pamietam w ready u siebie nie mam tego a chyba było pytanie moje
czym to jest spowodowane???

dodatkowo:
   1:nagios                 ostrzeżenie: grupa nagios nie istnieje -
użyto grupy root
[...]
ostrzeżenie: użytkownik nagios nie istnieje - użyto konta root

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl