UPS raz jeszcze

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 29 Kwi 2005, 10:11:58 CEST

On Thu, Apr 28, 2005 at 07:39:46PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> na cos takiego to np APC Smart 1000.
> Baterie wymienia sie wtedy, kiedy UPS zaraportuje ze sa zle,
> czyli srednio po 3-4 latach (choc mi APC wytrzymal raz 5 lat).

A mnie się jeden upomniał o nowe baterie po 1.5roku, ale pewnie dlatego,
ze mu ciepło było -- serwerownia bez klimatyzacji.

> Co do kosztow, to wychodzi tak, ze oplaca sie kupic uzywanego
> UPSa bez baterii plus nowe baterie z gwarancja.

I baterii wcale nie trzeba kupować w APC (chociaż jak nie trzeba
oszczędzać, to pewnie warto) -- w środku są zwykłe akumulatorki, jakie
można w każdym elektronicznym sklepie kupić.  Oczywiście tego rodzaju
akumulatory mogą być lepsze lub gorsze, ale nie sądzę, żeby akurat te od
APC były najlepsze.

Pozdrowienia,
	Jacek