Małe problemy z PLD

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 17 Lip 2005, 22:38:16 CEST

Robert_Tomasik w o2.pl napisał(a):
Wygląda to tak
> jakby karta się przytykała.

Sprawdź z inną kartą, też na ndiswrapperze, czy przytyka. Generalnie
chodzi o sprwadzenie, czy stery z Windy są aż tak
niekompatybilne/walnięte, czy ndiswraper robi kichę. Spróbuj innej
wersji ndisa, starszej, albo na odwrót nowszej, cvsu
> Laptop (HP Compaq nx6110):
> 1. Próba otwarcia ksysguard kończy się komunikatem: Połączenie z localhost
> zostało przerwane.
Zainstaluj nowszą wersję kde. Mi to zniknęło właśnie wtedy.

> 2. Nie działa restart systemu. Komputer zatrzymuje się na: Restarting system.
> i trzeba ręcznie wyłączyć i włączyć laptopa jeszcze raz.

brak obsługi acpi/apm?? Looknij w biosie, jak nie to, pogrzeb w modułach
acpi/apm

> 3. Może ktoś uruchomił akcelerację karty graficznej intela 910? U mnie jak na
> razie działa jako VESA

spróbuj na wcześniejszych modelach intela. Jak dobrze kojarze, to jest
ta intelowska do centrino?? Mogłem coś pokisić, ale moi koledz na jakiś
800-ileśtam chyba odpalają.

> No i pytanie nie związane ze sprzętem. Ostatnio namówiłem paru kolegów na
> instalacje PLD ale nie chce mi się do nich biegać przy każdym problemie (a
> czasem po prostu nie ma takiej możliwości) więc czy jest możliwość połączenia
> się z komputerem stojącym za NAT-em przez SSH (lub coś podobnego). Zaznaczam,
> że nie ma możliwości dogadania się z adminem o przekierowanie portów.
> Szukałem nieco w googlach i problemu z komputerami mającymi własne IP lub
> będącymi wewnątrz sieci nie ma ale z tymi stojącymi za NAT-em nie mogę sobie
> poradzić.

Hm. Jeżeli chciałbyś się Ty łaczyć do nich na zawołanie, to musieliby
mieć wyforwardowany port, ale to tylko przez admina. Jeżeli chcecie bez
admina, to wszystkie połączenia muszą wychodzić od strony zza NATu.
Jakiś tunel zestawcie, albo coś, i nim się łaczcie. Zasada jest
genrealnie taka, że to oni zza natu muszą nawiązywać połączenia do
Ciebie, a nie na odwrót.

Cz w rny
P.S.
Sorry za ogólne tłumaczenia, a nie szczegółowe, ale nie mam dokładnie
takiego sprzętu w domu :D