Zmiana RescueCD

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 30 Lip 2005, 18:44:29 CEST

On Sat, 30 July 2005 15:59:10 +0200, Grzegorz Pietrzak wrote:

> No to jak bym mógł dostać namiary albo informacje jakoweś na ten temat to był
> bym wdzięczny...
> Głownie chodzi o to, że jest mi potrzebny taki system na płycie z jednym
> (słownie: jeden) skryptem który coś automatem zrobi na kompie...
> Pomyślałem o RescueCD bo to mniejsze. Ale mini LiveCD też nie jest duże i
> znalazłem o dyskietce do tego. A jak bym mógł dorzucić ten skrypt na płytę
> byłbym całkowicie szczęśliwy...

Ściągnij sobie iso PLD LiveCD. Podmontuj i skopiuj sobie
trzy pliki do '/root/':

/root/.livecd_remaster
/root/bin/livecd_remaster_prep
/root/bin/livecd_gen_iso

Ustaw sobie w .livecd_remaster co tam trzeba, pewnie wystarczy
MAINDIR i MNT_CDROM. Odpal livecd_remaster_prep i czekaj.
Gdy już skończy, to możesz się tam np. chrootnąć i robić
na co tylko masz ochotę. ;-) Na koniec livecd_gen_iso i już.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl