Przymiarki do cienkiego klienta

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Cze 2005, 08:54:06 CEST

Dnia 07-06-2005, wto o godzinie 23:57 +0200, Paweł Rumian napisał(a):
> Powoli zaczynam sie przegryzac przez ta materie, gdzies za dwa tygodnie bede
> musial postawic prosciutka siec (serwer i dwie - trzy koncowki), poki co
> podchodze do tematu w miare zrelaksowany :)
>
> Do tej pory nasunely mi sie dwie watpliwosci na ktore nie moge znalezc
> odpowiedzi w zadnym HOWTO.
>
> Bootowanie klientow nastepuje z bootromu sieciowek (Etherboot). Potem
> nastepuje moment ciagniecia jadra z servera. I tu pojawia sie pierwsza
> niejasnosc - w jakims opisie natrafilem na wzmianke o problemach zwiazanych z
> wielkoscia jadra.
> [...]

Niestety *musisz* zrobic wlasny kompilat.
Muisz wkompilowac obsluge kart sieciowych na stale i konfiguracje przez
bootp. do tego dochodzi serwer dhcp i troche zmodyfikowany rc.sysinit.
No i moze grub podawany przez PXE. To jest dobre rozwiazanie.

Tak naprawde pare godzin pracy i wszystko dziala super.

TiweK