Jabberd2 i ostatnia aktualizacja...?

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Czw, 23 Cze 2005, 00:34:35 CEST

Killah wrote:
> Nic nie dawało.
> Wywaliłem cała konfigurację. Postawiłen nowa baze pod jabberd2.
> I teraz to nawet po odpaleniu od nowa pokazuje sie w logach: Jun 22
> 23:59:51 x jabberd: jabberd startup  succeeded
> I tyle :(  Nic wiecej -> jak sprawdzam status jabberd to pokazuje mi:
> jabberd zabity ale podsystem zablokowany
>
> Czy ktos ma pomysl co może bruździć?

ja nie mam. ale masz to moze pod amd64 ? i zaktualizowales do wersji s7
? jesli dobrze pamietam, to jest to jeden z bugow usuniety w s8, ze sie
wysypywal. sam u siebie korzystam z s6, bo s8 jeszcze w pld nie ma (nie
bylo jak ostatnio sprawdzalem), a s7 tak samo mi sie sypal - zdychal
bodajze router i zaraz po nim cala reszta ;)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email