invalid compressed format

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Wto, 1 Mar 2005, 12:47:25 CET

Witam;
tekst jak w temacie pojawił mi się zaraz po "Uncompressing Linux..."
potem jeszcze "-- System halted" i tyle widziałem moje PLD świeżo po
upgrade z AC (minimalny zestaw pakietów mniejwięcej z przed pół roku
zainstalowany z CD za pomocą RescueCD v.1.93; jądro 2.6.7-3) na czyste
AC dzisiejsze (a więc jądro 2.6.8-4).
Porównując vmlinuz z innego komputera nie widzę istotnych różnic w
początkowych rejonach pliku: teksty "Direct booting from floppy is no
longer supported" oraz "Remove disk and press any key to reboot" są w
tych samych miejscach...
Z której strony się za to łapać ??

Pozdrowienia
Paweł