ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwiązanie w AC ?

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Wto, 1 Mar 2005, 13:43:38 CET

Pozwalam sobie wciąć się w wątek ze względu na ten tekst:
> Ja mam dysk USB w telefonie i rozwiazalem problem w ten sposob:
>
> [root w amd64 root]# grep nokia /etc/fstab
> /dev/sdb1       /mnt/nokia              auto    user,noauto,sync,rw
>   0 0
ja też mam telefon nokia i wpis w fstab podobny

/dev/sda1 /mnt/nokia vfat
user,uid=1000,gid=1000,codepage=852,quiet,iocharset=iso8859-2,noauto,umask=0
0 0

 - ale mi to chodzi nieco kiepsko. Czyta ok, natomiast zapis - dno.
Wygląda na to, że leci kilkaset bajtów na sekundę. Krótsze pliki
jeszcze idą, natomiast >100kB  to już tragedia...
Daawno temu, jak miałem jeszcze AC z jądrem 2.4.20 to sam nakładałem
łatę i nokia chodziła ok, jądro 2.6.x najpierw w ogóle nie chciało jej
brać (odpowiedż na mount: "wrong filesystem or ..." dalej nie
pamiętam), po przestudiowaniu manów, howto i paru grup przeformatowałem
ją parę razy pod windą i mkfs - i mam to co teraz (z Windows nokia
działa dobrze). Czy Ty miałeś podobne numery?
Przy okazji: świeżo nabyłem pendrive 256MB Z-cyber i ten chodzi bez
problemu rownież dla ZU montowany jw. ... wszystko wyżej opisane dzieje
się na Compaq Armada 700 (USB 1.1 zdaje się...).
Paweł
 --
"Pan Bóg jest nieograniczenie miłosierny
 a polityk polski na ogół niemiłosiernie ograniczony".