eclipse

Sebastian Marek - PC NET SERVICE smarek w pcnetservice.pl
Śro, 2 Mar 2005, 09:21:40 CET

Piotr Budny napisał(a):
> Witam,
> przebrnalem przez caly proces sciagania plikow javy sun zeby
> zbudowac eclipse (z cvs), niestety po uruchomieniu pojawia sie
> splashscreen, nastepnie program konczy prace a w logach jest:
>

> Testowalem takze na java-blackdown z cvs.
> W czym tkwi blad? Prosze o pomoc w uruchomieniu eclipse.
>
> Pozdrawiam,
> Piotr Budny

Jak ja miałem problemy z odpalaniem eclipse, to problem głównie tkwił w
uprawnieniach. Spróbuj najpierw odpalić eclipse'a z parametrem -clean, a
wogole to spróbuj to zrobić z poziomu użytkownika root. U mnie
najczęsciej problemy tkwiły w uprawnieniach do poszczególnych plików
eclipse'a. Ja pojawia się splash znaczy że z javą powinno byc raczej
wszystko w porządku

--
pozdrawiam
--