ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwiązanie w AC ?

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Pią, 4 Mar 2005, 23:31:37 CET

Dnia wtorek, 1 marca 2005 21:56, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia wtorek, 1 marca 2005 19:17, Jacek Rzęsista napisał:
> [...]
>
> Jeśli masz to zrobione - mógłbyś podesłać swój konfig? Ja próbowałem (nie
> jakoś super mocno, ale próbowałem) i nie udało mi się znaleźć poprawnej
> konfiguracji - przeważyły kwestie składniowe dla pliku konfiguracyjnego.
1. trzeba mieć kernel skompilowany z supermountem. HINT: dystrybucyjny tego
nie ma (WIELKA SZKODA :() - więc jak nie chcesz kompilować, należy się
uśmiechnąć do Wieśka Kierbedzia (Ale Ci reklamę robię ;) ).
2. poldek -i hotplug
3. service hotplug start
4. do /etc/fstab wrzucamy linijkę:
none  /mnt/pendrive supermount dev=/dev/sda,fs=auto  0   0
5. Mount który robisz tylk oraz - potem z automatu po każdym restarcie będzie
się robił na podstawie wpisu do /etc/fstab:
mount /mnt/pendrive
6. podłączamy pendrajwa
7. cd /mnt/pendrive
8. cieszymy się, że działa :)