Re: ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwi±zanie w AC ?

Sob, 5 Mar 2005, 01:14:43 CET

Jacek Rzêsista napisa³(a):

>Dnia wtorek, 1 marca 2005 21:56, £ukasz Ma¶ko napisa³:

>1. trzeba mieæ kernel skompilowany z supermountem. HINT: dystrybucyjny tego
>nie ma (WIELKA SZKODA :() - wiêc jak nie chcesz kompilowaæ, nale¿y siê
>u¶miechn±æ do Wie¶ka Kierbedzia (Ale Ci reklamê robiê ;) ).

Dziêki - ale je¶li mam skorzystaæ z reklamy, to mo¿e komu¶, kto ma
szybsze ³±cze podrzucê?
Mam kompilat z 2.6.10-0.108 na athlona.
src.rpm oczywi¶cie te¿.

P.S. Dostosowanie ³aty do PLD to 2 linijki kodu.
Tu s± dodatki do distrowego kernela:
ftp://farba.eu.org/pub/linux/pld/kernel-2.6.10-0.106+supermount.tar.bz2
Oryginalne le¿±:
http://supermount-ng.sourceforge.net/
A ja ³apiê przystosowane do konkretnych wersji z:
http://warder.ath.cx:81/projects.php
--
WK

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl