Re: ZU i pendrive / czytnik kart flash - jakie rozwi±zanie w AC ?

Pon, 7 Mar 2005, 10:13:20 CET

Jakub Pisarczyk napisa³(a):

> ile calosc zajmuje bo moze moglbym to gdzies na http polozyc ?

Hm -
du -sh kernelPLD-2.6.10-0.108/
69M     kernelPLD-2.6.10-0.108/  - athlon i athlon-smp

ls -lh kernel-2.6.10-0.108a.src.rpm
38M

Nie wiem, czy siê op³aca src.rpm - mogê wystawiæ same: spec, ³ata, i
dodatkowy config do 0.108.
To du¿o mniej, a reszta z cvs.pld-linux.org, tylko podmieniæ speca i
dodaæ pozosta³e do SOURCE.
--
WK

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl