Linux dyskietkowy z smbclient poszukiwany

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pon, 7 Mar 2005, 12:31:41 CET

> Dnia pon 7. marca 2005 11:59, Sławek Owoc napisał:
> [...]

> Do backupu, zwłaszcza całościowego, wystarczy tar+gzip/bzip2+netcat. Zawsze
> można na backupowanym komputerze "starować" zawartość dysku i to co się
> pakuje wysłać netcatem na inny komputer, gdzie inny netcat to odbierze i
> gdzieś zeskładuje, nawet spakowane. Analogicznie odtwarzanie z backupu -
> dokładnie to samo tylko w drugą stronę. A nc to już można na dyskietkę
> spokojnie wcisnąć. Natomiast nie znam niczego co by takie coś umożliwiało.

a mozna prosic o przyklad _dzialajacego_ skryptu
"ar+gzip/bzip2+netcat" moja obecna wiedza jest za mala zeby to samemu
od 0 zrobic, wiec musze liczyc na jakiegos gotowca.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc