Linux dyskietkowy z smbclient poszukiwany

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 7 Mar 2005, 12:39:37 CET

On Mon, 7 Mar 2005, Sławek Owoc wrote:

> a mozna prosic o przyklad _dzialajacego_ skryptu
> "ar+gzip/bzip2+netcat" moja obecna wiedza jest za mala zeby to samemu
> od 0 zrobic, wiec musze liczyc na jakiegos gotowca.

na komputerze-dawcy ;)
tar cjf - / | nc komputer-odbiorca 9999

na biorcy:
nc -l -p 9999 > backup.tar.bz2

ew.
nc -l -p 9999 | tar xjf -[A

żeby od razu wrzucić na partycję.

Jeśli szybki interfejs sieciowy a maszyny słabsze, można bez "j".

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004