spamassassin i KMail

Czw, 10 Mar 2005, 23:37:52 CET

Witam!
Testuję sobie spamassassina w połączeniu z KMail. I mam takie pytanie:
 jeśli oznaczę wiadomość jako spam, to gdzie on sobie zapisuje jakieś
 regułki? Bo tak do końca mu nie wierzę i chciałbym sprawdzić, czy
 faktycznei to robi... Niby w filtrach od KMail (oznacz jako spam) jest
 napisane:
sa-learn -L --spam --no-rebuild --single
ale nie znalazłem połowy z tych opcji w manie od sa-learn :(

pozdrawiam