PLD z pendrive'a

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 10 Mar 2005, 23:39:29 CET

On Thursday 10 of March 2005 23:00, Michał Łukaszek wrote:

> O, podpinam się. Też chciałem coś takiego robić ale sądząc po ilości czasu
> wolnego ile ostatnio miewam to nic z tego nie wyjdzie.

Ja się trochę bawiłem 128 MB pendrivem. Chiałem zrobić to bez użycia squashfs
ale niestety usb-storage albo modul od usb nie potrafia sie szybko
zinicjalizowac aby bez zbednej zabawy podmountowac flasha. Problemem jest to,
ze to dziala u mnie na USB 2.0 potwornie wolno, wiec odpuscilem. Moze gdybym
mial wiekszego flasha to bym zrobił podstawowy system w squqashu i reszte
odpalac juz bezposredio.
Zaznacze ze robilem wszstko wykorzystujac jajko 2.6.8-4 i odpowienio
modyfikowalem initrd. Nie kompilowalem samemu jajka.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics