programowanie w C w moim PLD

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Sob, 12 Mar 2005, 18:47:06 CET

It seems like on Saturday 12 of March 2005 19:36, Sylwester Gruszka typed:
> 2. sciagnalem nawet ze stront borlanda BuilderX ma linuxa i niby dziala
> ale to jest tylko do c++ (nie mam w menu nowego projektu opcji C) i
> pomijajac to, w tym tez mi sie nie kompiluje, sa jakies inne bledy :/

C++ to "nadzbiór" C.

> rozwiazanie ktoregokolwiek z tych problemow umozliwiloby mi w koncu nauke
> C w linuksie, bylbym wdzieczny za pomoc.
> a szczegolnie zalezaloby mi na kdevelopie ;)

Prawdziwi hackerzy piszą w vimie i kompilują z palca, bez żadnych
makefile'i. :-P

P.S. Też znam tę graduację zdolności kończącą się na zwieraniu kabelków,
więc proszę nie kontynuować powyższego. :-]
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php