programowanie w C w moim PLD

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 13 Mar 2005, 12:04:33 CET

Sylwester Gruszka wrote:

>echhhh nie rozumiem dla czego tak sie wszyscy rzucaja jak gdzies napisze
>linuch albo lin :\ bycmoze dla was to obrazliwe alo cos (juz raz na #pldhelp
>tez sie ktos czepial), ale pytam: O CO WAM Z TYM CHODZI? nie chce mi sie
>pisac "linuksem" ani "linuxem" bo krocej jest "linem"

A mnie sie np. nie chce pisać "Sylwester Gruszka" - gruchot jest krócej.
Jeśli nie potrafisz dostosować się do obowiązujących reguł - cóż, Twoja
sprawa, ale następnym razem Twoje maile zostaną grzecznie olane przez
resztę towarzystwa i pomocy będziesz szukał w telefonie zaufania.

>a co do rdate... wlasnie to jest moj osobny problem, niezaleznie od tego czy
>pobieram czas z internetu czy nie (a strefe mam ustawiana na ta z warszawa)
>to mam zegarek godzine do przodu wzgledem biosu.

To chyba normalne? w biosie jest czas GMT, a o ile mię pamięć nie
zawodzi różnica wynosi właśnie godzinę...
Poza tym ja mam rdate wstawione w /etc/rc.d i święty spokój. Do crontaba
też można dodać.

ethanak