spamassassin i KMail

Tibsnorg Pieckymoosy abbab w o2.pl
Pon, 14 Mar 2005, 14:36:12 CET

> From: Charles <charles w os.pl>
> Ja z tego powodu zrezygnowałem z ww. tandemu.
> Teraz mam annoyance-filter (ustawiony przez wizard w KMail) i jest
super :)

A którego z tych wszystkich programów można
najłatwiej/najefektywniej podłączyć do trójcy
fetchmail/procmail/mutt? W dokumentacji do bogofilter było coś o
tym, ale skoro annoyance spisuje się lepiej, wolałbym jego. Tyle że
te "literate programing" cy cuś, działa odstraszająco trochę.
Najidealniejszym wyjściem by było żeby fetchmail nie ściągał tego co
jest spamem, ale tak się chyba nie da? (Nie ta technika)