plik konfiguracyjny apache

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 15 Mar 2005, 02:07:08 CET

Dnia 13-03-2005, nie o godzinie 14:06 +0100, Michal 'lipek' Lipka
napisał(a):

> wg mnie to jaki plik by się nie znalazł w katalogu /etc/httpd/httpd.conf/
> to go apache sobie załaduje
> ale w sumie mogę się nie znać ;)
> pozdrawiam

dawniej tak było teraz chyba juz nie (za czasów zdaje się jeszcze RA
zgłaszałem to jako bug) i tylko pliki z cyfra na początku i .conf na
końcusa teraz brane do konfiguracji (cyfra IMHO mówi w jakiej kolejności
sa wczytywane)

ogólnie katalog./httpd.conf/* jest całą zawartoscia pliku  httpd.conf
podzielona na poszczególne moduły ze wzgle du na łatwosc zarzadzania w
ten sposób i łatwą mozliwosc konfiguracji poszczególnych usług/modułów
itp

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl