PLD i Neostrada

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Śro, 16 Mar 2005, 00:19:37 CET

Dnia środa, 16 marca 2005 00:05, Marteen napisał:
> Witam
>
> W pl.docs... jest zawarty opis jak skonfigurowac pld do pracy z modemami
> thompson i sagem gdy korzystamy z uslugi neostrada. Ja natomiast mam
> pytanie tego typu (bede musial to uruchomic w ciagu 2-3 dni): jak
> skonfigurowac pld do pracy w przypadku gdy modem ADSL (modem dziala tylko
> jako modem) ma wyjscie ethernet do komputera (w komputerze karta sieciowa)
> i gdy sie korzysta wlasnie z neostrady (kwestia autoryzacji uzytkownika w
> systemie - PPPoE lub PPPoA)???

Działasz tak samo jak w przypadku wersji z Sagemem czy innymi urządzeniami. Z
tego co pamiętam nie przydzielasz karcie sieciowej numeru IP ale ładujesz jej
moduł kernela. Sterowniki do tych "małych" urządzeń na USB tworzą tylko
urządzenia sieciowe eth0, eth1, itd.. więc proces konfiguracji czegoś takiego
jest taki sam.