Proftp

Someone wsztacha w rudy.mif.pg.gda.pl
Śro, 16 Mar 2005, 16:19:20 CET

Witam!
 Mam problem. Chce uruchomic serwer ftp. Zainstalowalem proftp i go
skonfigurowalem. Po sieci lokalanej wszystko chodzi jak trzeba. Problemy
zaczynaja sie gdy prubuje zrobic cos z Netu. Loguje sie ok... ale gdy
prubuje wydac jakas komende.... np ls otrzymuje komunikaty: o  przejsciu
w tryb passive mode i  command successful  i tyle..... zawiecha:)
Przestaje reagowac na komendy.  Jestem za firewallem. Udostepnilem porty
20 i 21. Domyslam sie ze chodzi o ten passive mode ale nie wiem co z tym
zrobic.  Bylbym wdzieczny z pomoc. Pozdrawiam