[ntg] Czarno-białe bootowanie

Michal Felski fela w ds.pg.gda.pl
Sob, 19 Mar 2005, 20:10:18 CET

witam

od dluzszego czasu mam problem z brakiem kolorow podczas
bootowania komputera. najpierw pojawia sie czarno-biale
logo energy star, potem bootloader. caly bios tez jest czarno-
bialy i nie mam pojecia od czego to moze zalezec albo gdzie
to sie przestawia. kolory pojawiaja sie dopiero po pierwszym
[ZROBIONE]

nie mam pojecia po czym to sie stalo ale wczesniej dzialalo.
moglo cos (np. odinstalowanie framebuffera) zapisac jakis inny
tryb do karty graficznej?

mial ktos do czynienia z podobnym problemem? w sumie olac biosa ale
bootloader moglby byc kolorowy :)

--
pozdr.
Fela