Bezwzględny reset zdalnej maszyny - jak?

Sob, 19 Mar 2005, 22:19:01 CET

On Saturday 19 of March 2005 22:01, Łukasz Maśko wrote:
> Nadal mogłem się na niego zalogować. No to
> zabiłem vmware "na chama", ale to nic nie pomogło - zrobiło się jeszcze
> gorzej.
Mogłeś spróbować shutdown -n -r now

> Ale mam teraz związane z tym pytanie - czy ktoś zna jakiś sposób na
> bezwarunkowe zdalne zresetowanie maszyny? Coś jak wcisnąć klawisz "Reset"
> na obudowie? Teraz to mi już się nie przyda, ale może kiedyś...
Jak oopsnie to panic=60 w lilo, jak nie to jedynie zewnętrzny sprzęt począwszy
od cudów własnej roboty, poprzez zarządzanie via IPMI (o ile płyta obsługuje,
lowendowe napewno nie obsługują), specjalne karty do zarządzania zdalnego aż
do metod zupełnie ,,zewnętrznych'' - zarządzalnych listw zasilających (np.
firmy cyclades).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/