Bezwzględny reset zdalnej maszyny - jak?

Sob, 19 Mar 2005, 23:28:17 CET

On Saturday 19 of March 2005 23:21, Jacek Konieczny wrote:

> W większości wypadków wystarcza konsola szeregowa (do restartu
> podpiąć, zwykle będzie to jakiś komp obok, ale są też malutkie serwery
> portów szeregowych na Eth.
Niestety nie jest to bezwzględny restart :-/ Miałem tak, że czasami po serialu
reboot był możliwy ale jajko potrafiło z bliżej nieokreślonych przyczyn
wywinąć taki zwis, że po konsoli nic nie dało się zdziałać.

Przy serwerze kilkaset km od miejsca siedzenia jest to niezbyt miłe.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/