Bezwzględny reset zdalnej maszyny - jak?

Nie, 20 Mar 2005, 10:03:10 CET

On Sunday 20 of March 2005 08:38, Tomasz Witek wrote:

> Oblilo mi sie kiedys o oczy cos takiego jak remote SysRq, ale co jak i
> gdzie to trzeba miec wczesniej skopilowane to nie wiem.
>
> Moze warto poczytac i sie w takie cos zaopatrzyc ?
Dokładnie o tym piszemy mając na myśli konsolę szeregową (sysrq działa również
via seriala bez żadnych zmian w jajku).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/