Bezwzględny reset zdalnej maszyny - jak?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 20 Mar 2005, 10:04:25 CET

On Sat, Mar 19, 2005 at 11:28:17PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Niestety nie jest to bezwzględny restart :-/ Miałem tak, że czasami po serialu
> reboot był możliwy ale jajko potrafiło z bliżej nieokreślonych przyczyn
> wywinąć taki zwis, że po konsoli nic nie dało się zdziałać.

Dlatego piszę o "większości przypadków". A taki mały jednopłytkowy
serwer portu szeregowego, jakim ostatnio się w firmie bawimy ma też
8 portów ogólnego przeznaczenia, do których można przekaźnik na
zasilaniu podłączyć. Zresztą właśnie do tego tego urządzenia używamy.
Jednak ogólnie to konsola szeregowa jest bardziej przydatna, niż samo
sterowanie zasilaniem. Po padzie systemu często potrzebna jest
interakcja na etapie bootowanie.

Pozdrowienia,
	Jacek