oprogramowanie do zarzadzania drukami w firmie ubezpieczeniowej

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 23 Mar 2005, 00:52:09 CET

Dnia 23-03-2005, Ĺ›ro o godzinie 00:01 +0100, Miesiu napisał(a):

> Kłania się arkusz kalkulacyjny - ja tak liczę dłużników i całą resztę

bardziej chyba do tego jakas baza danych z frontendem odpowiednim
to IMHO ma byc cos w rodzaju CRM-a
wiem ze na arkuszu mozna cuda czynic ;) (sam to robie czesami ;) ) tyle
ze to ma byc baaaardzo proste w obsłudze.
(wiem ze mozna interfejs odpowiedni zrobic)

poza tym jak wspomniałem interesuje mnie czy cos takiego istnieje jako
gotowe juz rozwiazanie typu open source/comercial (i za ile?? )

sporo juz widziałem takich rozwiazan komercyjnych i niestety cuda sa
obiecywane a jak przyjdzie do uzywania to sie nie nadaje

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl