Fatal exception in interrupt

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Śro, 23 Mar 2005, 16:42:56 CET

On Wed, 23 Mar 2005, tligocki w skawina.com.pl wrote:

> Nawet pojawił się taki ekran:
> http://www.twl.pl/tomek/fatal.png

Coś takiego wywalał mi kernel (na 2 różnych dyst debian - pld) przy procku
WinChip C6 Centaur, którego też katowałem dnetc'em. Pomogło
połowicznie założenie duuuuuuuuuużego coolera (ledwo wlazl cooler na
socket A). Dlaczego połowicznie, no cuż dalej się czasami tak wywalał, ale
dużo dużo rzadzej - raz na 2-3miesiące przy dnetc, po wywaleniu dnetc
udało mi się uzyskać jakiś pół roczny uptime (potem elektrownia zrobiła
m psikusa, a ja przesiadłem się na AMD-k6).

Jan Wideł
http://debian.maszyna.pl   | 	jasiek(at)debian.maszyna.pl
PLD Linux Developer 	   | 	jasw(at)pld-linux.org