Fatal exception in interrupt

tligocki@skawina.com.pl tligocki w skawina.com.pl
Śro, 23 Mar 2005, 18:05:56 CET

Dnia Wed, 23 Mar 2005 16:42:56 +0100 (CET), Jan Wideł
<jwnews w debian.maszyna.pl> napisał:

> Coś takiego wywalał mi kernel (na 2 różnych dyst debian - pld) przy
> procku WinChip C6 Centaur, którego też katowałem dnetc'em. Pomogło

Dałbym głowę uciąć, że problem leży w konflikcie obsługi przerwań, skoro
napisał "Fatal exception in interrupt" A jak to sprawdzić?

> połowicznie założenie duuuuuuuuuużego coolera (ledwo wlazl cooler na
> socket A). Dlaczego połowicznie, no cuż dalej się czasami tak wywalał,

Czyli jest to zwyczajnie kwestia braku odporności procesora na wysoką
temperaturę? Tak to wygląda, skoro wydajniejszy wentylator pomógł.
A czym można monitorować temperaturę procesora w PLD?

> ale dużo dużo rzadzej - raz na 2-3miesiące przy dnetc, po wywaleniu dnetc
> udało mi się uzyskać jakiś pół roczny uptime (potem elektrownia zrobiła
> m psikusa, a ja przesiadłem się na AMD-k6).

Chyba poproszę jakiegoś crackera, by przeanalizował rejestry eax, ebx,
..., esp - tu musi być jakaś wskazówka.

--
Pozdrawiam,
Tomek L.