OpenMosix, klaster w PLD ?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Śro, 23 Mar 2005, 20:24:53 CET

Witam,

Właśnie się zastanawiam czy mogę postawić klaster na bazie PLD. Mam w związku
z tym kilka pytań.

Co mam wybrać? OpenMosix czy coś innego (co w ogóle jest do wyboru w PLD, bo
jeszcze sie nie znam).
Czy pakiety są aktualne, czy starać się przerobić spece?
Który kernel mam wybrać? Jest jakiś 2.4.22, ale coś w kernelu z gałęzi
LINUX_2_6_8 też jest z OpenMosix.

I teraz pytania co do samego klastra.

Jak jest z liczbą maszyn, czy musi być parzysta, potęgą 2 czy to nie ma
znaczenia?

Czy w takim klastrze wszystkie maszyny są równoważne, a może jest jeden główny
serwer który ma swoich "robotników"? Jeśli równoważne, to czy na każdym
serwerze mogą chodzić różne usługi i dopiero jak jakiejś maszynie brakuje
zasobów do podrzuca trochę roboty innej ?

Czy ktoś stawiał (postawił, ma) klaster na PLD i ew. był skłonny pomóc w razie
problemów ?

Pozdrawiam,
Paweł