Instalacja na 2 x amd64 + scsi?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 24 Mar 2005, 11:49:56 CET

Marcin Doliński napisał(a):

>tzn. co z nim? ssie poprawi.

A więc tak:

Po bliższej analizie źródeł aic79xx (wersja ściągnięta z adapteca)
stwierdziłem, że owym driverem z kontrolerem razem można sobie wytrzeć
du^Woutput . Owszem, obsługa RAID jest, ale dla jakichś czerwonych
kapturków i innych śmiesznych dystrybucji (wesja 3.0 drivera, zero źródeł).

Bliższa analiza kosztów wykazała, że taniej jest kupić kontroler, do
którego mam moduł w jajcu.

Tyle na temat.

ethanak

PS. A livecd mi sie przyda :)