Re: dasher w pld -- pomóżcie uruchomić pls

Tibsnorg Pieckymoosy abbab w o2.pl
Czw, 24 Mar 2005, 14:36:35 CET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl>
> [jpc w jpc ~] rpm -q dasher
> dasher-3.2.12-1
> I działa, choć faktycznie jest procesorożerne (~80% na Ath 1333).

Mój mail był nieco zamotany, więc mogłeś nie doczytć, że ta wersja
też u mnie zachowuje się podobnie :) . A nieco większe zużycie
procesora, to kwestia mojego słabszego sprzętu (Duron 900).

Tylko cały problem w tym że on *nie ma prawa* być aż tak procesożerny.

Anyway, chciałbym zapytać Cię o kilka rzeczy (sorry, ale program
jest dla mnie kluczowy)

1] To zużycie procka jest "w porywach" czy stałe, tzn. również wted
gdy nic nie piszesz, czy wręcz go zastopujesz? Czy tak samo jest gdy
wybierzesz inny język (np. prosty angielski)?

(Jeżeli tak, to właściwie można sobie darować resztę pytań, bo to
znaczy że to co jest w PLD jest ewidentnie do )*( )

2] Zamyka Ci się ładnie? U mnie zwisa przy zamykaniu. Gdyby nie to,
to bym jakoś przeżył procesożerność i brak menu, w końcu zamiast
mieć go stale uruchomionego, mógłby do fafnaście raz odpalać :-/

3] Jeżeli nie, to czy używasz kernela 2.6.x, jakie Xy, i jakie
środowisko (Ja mam Xfce, może to to...)

(Właśnie zbudowała mi się wersja 3.2.0, wywala się bez żadnego
komunikatu i ma ponad 4 mega, gdzie normalnie:
du -h `which dasher`
440K    /usr/bin/dasher)

A tak przy okazji, to Wesołych Świąt wszystkim.