ATI RADEON

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Sob, 26 Mar 2005, 21:59:21 CET

> Zainstalowalem staerowniki zamkniete - firegl.
> Moduly oczywiscie fglrx i agp sie laduja.

[...]

> Wiec niby wszystko ok ale np. tuxracer i tuxkart zawieszaja sie za kazdym
> razem.
> Byc moze nastepne wersje sterownikow nie beda sie zawieszaly.
> Chyba ze ktos wie jak temu zaradzic?
>
> I jeszcze raz wielkie dzieki dla BeCe!!!

A jaka płyta? bo mnie po dzisiejszym upgrade * - na nforce2 wchodzenie do
Xów kończy się zwisem na twardo, a w logach wypisuje że nie mógł
zainicjować AGP... Na kernelu 2.6.10-109 wszystko było OK

pozdrawiam,
--
Marek Ciesielski