[OT] Re: pdflatex

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 27 Mar 2005, 23:57:47 CEST

On Sunday 27 of March 2005 19:28, ethanak w polip.com wrote:
> On Sun, 27 Mar 2005, Miesiu wrote:
>
> [...]
>
> Ja spróbowałem pdfLaTeX-a dwa razy (tzn. pierwszy i ostatni) - miał poważne
> problemy z wstawieniem zdjęcia we właściwe miejsce. Tradycyjnie LaTeX ->
> dvips -> ps2pdf działa bez problemów.

A jak wstawiasz grafikę rastrową? W pdflatex mam tak:
\usepackage{graphicx}
\includegraphics{plik.png}

a w zwykłym latexu nie działa ("Cannot determine size of graphic in file.png
(no BoundingBox)."). Zresztą jak się idzie przez dvi i ps to w pdfie raczej
nie będzie linków i spisu treści...

Tomek