Zdechl serwer czyli co ja sp..lilem?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 27 Mar 2005, 12:54:21 CEST

Dnia niedziela, 27 marca 2005 13:49, ethanak w polip.com napisał:
[...]
> reiserfs (byl ext2)

Z ciekawości i OT - masz tam AC czy jeszcze RA? Mi się ostatnio posypało Ra,
też na reiserze (w wyniku mojej trochę nieudolnej reakcji na pewne niemiłe
zdarzenie), w wyniku czego miałem dokładnie taki objaw o jakim mówisz.
Skończyło się zaoraniem i postawieniem AC - ale to dlatego, że wreszcie
miałem pretekst, żeby to zrobić, a na Ra mi aż tak bardzo nie zależało ;-)
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\