Zdechl serwer czyli co ja sp..lilem?

ethanak@polip.com ethanak w polip.com
Nie, 27 Mar 2005, 14:23:29 CEST

On Sun, 27 Mar 2005, Łukasz Maśko wrote:

> Z ciekawości i OT - masz tam AC czy jeszcze RA?

Ra - to jest system z czasów kiedy Ac był w stadium takim jak dzisiejszy 3.0
- czyli puste katalogi :)

Zresztą pierwsza wersja (niestety - fizycznie mi się dysk posypał, a szkoda
bo zabytek klasy zero) instalowana była Prowizorką, pliki dla 686
kunsztownie przerobiliśmy za pomocą s/386/686/ - dopiero po zainstalowaniu u
uruchomieniu Kloczek stwierdzil ze tego sie nie da zainstalowac bo cos tam
jest niekompletne... i troche zmiekl jak sie dowiedzial ze dziala :)

> Mi się ostatnio posypało Ra,
> też na reiserze (w wyniku mojej trochę nieudolnej reakcji na pewne niemiłe
> zdarzenie), w wyniku czego miałem dokładnie taki objaw o jakim mówisz.

O, mozesz blizej? Bo co prawda czlowiek najlepiej sie uczy na bledach, ale
najbezpieczniej na cudzych...

> Skończyło się zaoraniem i postawieniem AC - ale to dlatego, że wreszcie
> miałem pretekst, żeby to zrobić, a na Ra mi aż tak bardzo nie zależało ;-)

Wlasnie Ac ma byc na nowej maszynie (pisalem o tym scsi i amd64) - niestety,
pech totalny, pierwszy kontroler nie wspoldzialal z normalnym Linuxem, drugi
przyszedl uszkodzony, tak ze instalacja najwczesniej w srode :(

A tak przy okazji - juz zupelnie OT: musze (z przyczyn technicznych - bardzo
mocno przerobione moduly, a API Apacza 2.x nie znam) miec na tym amd-ku
Apacza 1.3. Bedzie to gralo z jakims normalnym php z dystrybucji czy musze
cos mocniej kombinowac?

ethanak