[Fwd: Re: Voodoo Banshee - było ATI RADEON]

Nie, 27 Mar 2005, 14:38:37 CEST

 > Oooo. A mógłbyś napisać coś więcej na temat uzyskania akceleracji z

> Banshee (choćby na priva)? Mama ma taką kartę, od kopa nie chciało mi
> ruszyć i się nie wgłębiałem w temat, a myślę, że niektóre gry wymagające
> akceleracji to by się jej spodobały...

Niestety, akcelerację 3D ustawiłem oczywiście dla mocniejszej karty - GF.
Co do banshee - X11-driver-tdfx + Glide_V3 + +X11-OpenGL + włączenie dri i glx (Load dri, Load glx) w xorg.conf chyba powinno wystarczyć.
ew. man tdfx.
--
WK